امروز با اموزش خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین زدن در خدمت شما عزیزان هستیم.

با گسترش و محبوبیت روز افزون اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین و پر استفاده ترین پلتفرم های اجتماعی، ارتباطات میان کاربران به شیوه ای بی سابقه و آسان تر از گذشته صورت میگیرد. اما همین سهولات در برقراری ارتباط، گاهی اوقات چالش ها و مسائل خاص خود را به همراه دارد.

یکی از این چالش ها، مسئله مشاهده پیام ها بدون اطلاع طرف مقابل است. در دنیای امروزی که حریم خصوصی و کنترل برروی اطلاعات شخصی اهمیت بالایی پیدا کرده است، بسیاری از کاربران ترجیح میدهند پیام های دریافتی خود را بخوانند؛ بدون اینکه فرستنده از این موضوع مطلع شود که این عمل میتواند دلایلی مختلفی داشته باشد: از عدم تمایل به پاسخ فوری گرفته تا جلوگیری از ایجاد تنش ها در ارتباطات.

این مقاله قصد دارد تا با بررسی جامع و دقیق، روش های مختلفی که برای مشاهده دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهد.

همچنین شما میتوانید با خرید ریپلای استوری باعث تقویب و بهبود الگوریتم پیج خود شوید.

روش اول: محدود کردن اکانت طرف مقابل

یکی از روش هایی که میتوانید بدون سین زدن پیام دایرکت، آن را بخوانید محدود کردن طرف مقابل است؛ به گونه ای که شما اکانت فرد را در قسمت رکوئست های دایرکت قرار میدهید و میتوانید بدون سین زدن آن را بخواهید، حال این روش چگونه است؟ با ما همراه باشید.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین زدن

  • زمانی که طرف مقابل پیامی داد برای خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین زدن و مطلع شدن طرف مقابل، در قسمت سرچ اینستاگرام آیدی طرف مقابل را بنویسید و به پیج او بروید و همانند تصویر اول در گوشه قسمت بالا برروی سه نقطه کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی شما باید طرف مقابل را محدود کنید تا به قسمت رکوئست های دایرکت شما انتقال داده شود، پس برای این کار برروی Restrict کلیک کنید.
  • پس از آن به دایرکت خود مراجعه کنید و برروی Requests کلیک کنید.

دیدن دایرکت بدون سین شدن

  • و همانطور که مشاهده میکنید پیام کاربر را میتوانید بدون سین زدن چک کنید.
  • بعد از مشاهده پیام و برای خارج کردن شخص از محدودیت، دوباره از قسمت سرچ به اکانت فرد مراجعه کنید و با کلیک برروی سه نقطه بالا گوشه برروی Unrestrict کلیک کنید.

شما میتوانید با مطالعه مقاله دانلود عکس پروفایل اینستاگرام پروفایل افراد در پیجشان را به آسانی با کیفیت بالا دانلود کنید.

روش دوم: قرار دادن گوشی روی حالت هواپیما

  • ابتدا گوشی خود را برروی حالت هواپیما قرار دهید.(این روش مخصوص کسانی میباشد که با نت یا اینترنت گوشی از اینستاگرام استفاده میکنند)
  • سپس به دایرکت خود مراجعه کنید و پیام کاربر را بدون نگرانی مشاهده کنید.
  • برای اینکه سین شما زیر پیام کاربر ثبت نشود باید یک بار از اکانت خود خارج و دوباره وارد شوید؛ برای این عمل به قسمت پروفایل رفته و سه نقطه بالا گوشه را بزنید.
  • سپس برروی تنظیمات کلیک کنید و در بخش باز شده به پایین ترین قسمت تنظیمات رفته و برروی Log out بزنید.
  • پس از این مراحل گوشی خود را از حالت هواپیما خارج کنید و وارد اکانت خود شوید.

توجه: در تمامی این مراحل باید گوشی شما برروی حالت هواپیما بوده باشد، در غیر این صورت نمیتوانید پیام کاربر را بدون مطلع شدنش سین بزنید.

روش سوم: فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام

برای این روش ابتدا باید از روشن بودن نوتیفیکشن اینستاگرام خود مطلع شوید پس با ما همراه باشید تا آن را از طریق تنظیمات چک کنیم.

  • بر روی اینستاگرام خود نگه دارید و برروی علامت تعجب (در اندروید های 13 به پایین برروی info) کلیک کنید.
  • در منوی باز شده اطلاعات برنامه را مشاهده میکنید (میتوانید به تنظیمات>برنامه ها>اینستاگرام این صفحه را مشاهده کنید) ، برای فعال کردن اعلان باید برروی گزینه نوتیفیکیشن کلیک کنید.
  • در این قسمت از فعال بودن تیک مشخص شده در عکس سوم اطمینان حاصل کنید.
به این مقاله چه امتیازی میدهید؟
[کل: 0 میانگین: 0]