با سلام خدمت شما همراهان همیشگی ای ام پنل؛ امروز با اموزش کپی کامنت اینستاگرام در خدمت شما عزیزان هستیم.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است که کاربران از طریق آن میتوانند عکس، فیلم و استوری های خود را با دنبال کننده هایشان به اشتراک بگذارند؛ علاوه بر این امکان تبادل نظرات و ارتباط بیشتر با دیگران از طریق کامنت ها نیز وجود دارد.

گاهی اوقات ممکن است بخواهید کامنت های مفیدی که در زیر پست های خود یا دیگران مشاهده میکنید را کپی کنید تا در جاهای دیگر استفاده کنید. اما اینستاگرام بصورت پیش فرض گزینه ای برای کپی کردن مستقیم کامنت ها ارائه نمیدهد.

در این مطلب به بررسی روش ها و ترفند های مختلف که برای کپی کامنت اینستاگرام وجود دارد، خواهیم پرداخت تا بتوانید به راحتی از این قابلیت استفاده کنید.

همچنین شما میتوانید با خرید کامنت اینستاگرام به بالا بردن امار نظرات و تعامل پیج خود کمک کنید

روش اول: کپی کامنت اینستاگرام با استفاده از نسخه وب

نکته: این روش در برخی گوشی های هوشمند ، زمانی که وارد نسخه وب اینستاگرام میشوید امکان کپی وجود ندارد، پس شما میتوانید این راه را از طریق نسخه وب اینستاگرام در سیستم های شخصی خود (کامپیوتر) امتحان کنید یا از طریق روش دوم استفاده کنید.

 

کپی کامنت اینستاگرام

  • برای کپی کامنت پست تنها کافیست از طریق نسخه وب اینستاگرام به قسمت کامنت های پست مد نظر بروید.

کپی کامنت اینستاگرام ای ام پنل

 

  • پس از آن با انتخاب کردن متن و کلیک راست(در کامپیوتر)برروی آن گزینه کپی برای شما نمایان خواهد شد و میتوانید آن را کپی کنید.(در گوشی خود میتوانید با نگه داشتن روی متن موردنظر و انتخاب گزینه کپی آن در کلیپبورد خود ذخیره کنید)

همچنین شما میتوانید با خواندن مقاله کپی کپشن اینستاگرام کپشن های اینستاگرام را نیز به راحتی کپی کنید

روش دوم: استفاده از google photos

امکان کپی کردن متن از تصاویر در گوگل فوتوز یکی از قابلیت‌های مفید این سرویس است. این ویژگی به کمک فناوری تشخیص متن (Optical Character Recognition یا OCR) انجام می‌شود. این قابلیت برای کاربران بسیار مفید است، به ویژه زمانی که نیاز به استخراج اطلاعات از تصاویر، مدارک و یا حتی کامنت های اینستاگرام دارند.

  • ابتدا به پست مورد نظری بروید که میخواهید کامنت های آن را کپی کنید و از کامنت مورد نظر خود یک اسکرین شات تهیه کنید.

کپی کامنت های اینستاگرام

  • وارد گوگل فوتوز شوید؛ مشاهده خواهید کرد که تمامی عکس های گالری شما نمایش داده میشود؛ تصویر اسکرین شات گرفته شده را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب آن مشاهده خواهید کرد که در قسمت پایین چندین گزینه برای استفاده نمایش داده میشود که یکی از آنها Copy Text میباشد.
  • زمانی که برروی آن کلیک میکنید مشاهده خواهید کرد که هرچیزی که در تصویر متن میباشد پردازش شده و قابل کپی میشود و شما میتوانید به راحتی جمله یا کلمه ای که میخواستید را از تصویر کپی کنید.

کپی کامنت‌ اینستاگرام می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید: امکان به اشتراک‌گذاری نظرات و اطلاعات ارزشمند با دیگران.

ذخیره نظرات ارزشمند: حفظ بازخوردهای مثبت یا سازنده برای استفاده‌های بعدی.

استفاده در محتواهای دیگر: استفاده از نظرات کاربران در وبلاگ‌ها یا ویدئوها.

تحلیل و بررسی: شناسایی الگوهای رفتاری و نیازهای مخاطبان برای بهبود استراتژی‌های ارتباطی.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟
[کل: 0 میانگین: 0]