امروز با آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در خدمت شما عزیزان هستیم.

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان اینستاگرام میباشد، دنیایی که کاربران بسیاری در آن عکس ها و ویدیو های خود را بصورت پست و استوری به اشتراک میگذارند  تا لحظات زندگیشان، کسب و کار و دیگر مواردی را که تجربه کرده اند را به نمایش گذاشته و دیگران هم از آن مطلع شوند.

اما گاهی اوقات برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات بیشتری درباره یک فرد، شرکت یا یک برند خاص در اینستاگرام را جویا شوید که قطعا اینستاگرام یکی از این منابع میباشد که شما در هنگام ورود به صفحه افراد؛ حتی درصورت شخصی بودن صفحه آنها، اولین چیزی که مشاهده میکنید تصویر پروفایل آنهاست.

تابحال شده است پروفایل کاربری را در اینستاگرام مشاهده کنید و به دنبال دانلود پروفایل اینستاگرام آن باشید؟ برخی افراد تنها با یک اسکرین شات آن هم با کیفیت کم قانع میشوند؛ اما امروز قرار است روش هایی را به شما بیاموزیم که بعد از خواندن این مطلب میتوانید پروفایل هر کاربر در اینستاگرام را به راحتی دانلود و در گالری خود ذخیره کنید.

روش اول: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از Save-free.com

در سراسر اینترنت سایت هایی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارند و یکی از بهترین سایت ها، سایت Save Free میباشد. در این سایت شما میتوانید علاوه بر دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، استوری، ریلز و پست آنهارا دانلود کنید؛ اما در این مقاله میخواهیم به نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق این سایت بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

  • ابتدا مرورگری را باز کرده و در نوار جست و جو آدرس سایت (save-free.com) را تایپ کرده و سرچ کنید.(همچنین میتوانید با کلیک بر روی ادرس سایت که در این مطلب قرار داده شده به سایت موردنظر هدایت شوید)
  • پس از اینکه سایت باز شد در قسمت مشخص شده باید نوع جست و جو را مشخص کنید که باید آن را برروی آدمک یعنی کلمه Profile تنظیم کنید.
  • پس از تنظیم نوع جست و جو آیدی که به دنبال عکس پروفایل آن هستید را در نوار سفید رنگ وارد کنید و سپس گزینه View را لمس کنید.
  • تمام، عکس پروفایلِ آیدی داده شده نمایش داده میشود و شما میتوانید آن عکس را با دو کیفیت عادی و یا HD دانلود کنید.

روش دوم: دانلود از طریق برنامه HD Profile Downloader

اموزش دانلود پروفایل اینستاگرام

  • ابتدا برنامه HD Profile Downloader را از گوگل پلی دانلود کنید.
  • قبل از اینکه وارد برنامه شوید، ابتدا همانند مراحلی که در تصویر وجود دارد به پیج کاربری که میخواهید عکس پروفایلش را دانلود کنید رفته، و برروی سه نقطه بالا گوشه کلیک کرده و بر روی گزینه Copy Profile URL کلیک کنید.

  • سپس وارد برنامه موردنظر که دانلود کرده اید شوید و لینکی که کپی کردید را در قسمت مشخص شده پیست (Paste) کنید و برروی دانلود کلیک کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که تصویر پروفایل کاربر مورد نظر به راحتی دانلود شده و برای ذخیره آن برروی آیکون ذخیره کلیک کنید.

همچنین شما عزیزان میتوانید با مطالعه مقاله فعالسازی حالت شب اینستاگرام تم اینستاگرام خود را مشکی و تیره کنید که مشکلی بابت استفاده اینستاگرام در شب را نداشته باشید.

روش سوم: مشاهده پروفایل با کیفیت بالا در خود اینستاگرام

پس از اپدیت اخیر اینستاگرام قابلیتی به برنامه اضافه شده که میتوانید عکس پروفایل کاربران را زوم کرده و از نزدیک مشاهده کنید

  • ابتدا به بخش سرچ اینستاگرام رفته و آیدی مد نظر را جست و جو و سپس پیج موردنظر را انتخاب و باز کنید.
  • تنها با نگه داشتن برروی پروفایل کاربر میتوانید تصویر پروفایل فرد مد نظر را مشاهده و با اسکرین گرفتن، آن را ذخیره کنید.
به این مقاله چه امتیازی میدهید؟
[کل: 0 میانگین: 0]