امروز در این پست با معرفی بهترین فیلتر های اینستاگرام در سال 2024 در خدمت شما عزیزان هستیم.

آیا تابحال متوجه شده اید که به عکس های زیبا در اینستاگرام نگاه میکنید و محو نور عالی آنها، موقعیت مکانی، پس زمینه و ادیت فوق العاده زیبای آنها میشوید؟ و یا تابحال برایتان رخ داده است نسبت به کیفیت پست و استوری های خود ناراضی باشید و به دنبال راهی برای ارتقا کیفیت آنها باشید؟ افکت ها، بهترین گزینه برای افزایش کیفیت استوری های شما هستند.

همچنین شما میتوانید با خرید ریپلای استوری و خرید رای استوری موجب افزایش بازدید استوری پیج خود شوید.

اینستاگرام با معرفی افکت های خود، موجب شگفتی و سرگرمی بیشتر کاربران شده است، از افکت های واقعیت افزوده گرفته تا فیلتر های هنری و ترند؛ این ابزار ها به کاربران اجازه میدهند تا تصاویر خود را به یک سطح جدید از خلاقیت و جذابیت برسانند.

اما برای اینکه در اینستاگرام بتوانید افکتی را پیدا کنید و آن را سیو و از آن استفاده کنید طریقه و راهی وجود دارد که ممکن است برخی افراد از آن بی خبر باشند؛ در ابتدا میخواهیم نحوه سیو افکت اینستاگرام و سپس چندین افکت برتر سال 2024 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اموزش ذخیره کردن افکت های اینستاگرام

بهترین افکت های اینستاگرام

  • برای اینکار ابتدا برروی علامت به علاوه پایین صفحه وسط کلیک کنید و به بخش Story بروید.
  • پس از آن اگر گوشی شما فارسی، به سمت چپ و اگر گوشی شما انگلیسی است به سمت راست اسکرول کنید تا به آیکون ذره بین برسید و برروی آن کلیک کنید.

فیلتر اینستاگرام

  • پس از آن شما به قسمت افکت ها وارد شده اید و انواع افکت ها از جمله افکت صورت، افکت های ترند و… را مشاهده خواهید کرد، برای جستجو کافیست روی ایکون ذره بین مشخص شده در تصویر سوم کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی اسم فیلتر موردنظر را همانند تصویر چهارم بنویسید.
  • در مرحله اخر بعد از پیدا کردن افکت موردنظر خود کافیست روی ایکون سیو(در تصویر اخر مشخص شده)کلیک کنید.

معرفی برترین فیلتر های اینستاگرام در سال 2024

بعد از اینکه آموختیم چگونه یک افکت جستحو و ذخیره کنیم به بخش اصلی این مطلب میپردازیم؛ یعنی معرفی افکت های برتر سال 2024 اینستاگرام؛ قطعا هرساله چندین افکت هستند که ترند میشوند و بسیاری از مردم از آنها در استوری و پست هایشان استفاده میکنند که در ادامه نام چندین افکت را که در سال 2024 به عنوان بهترین افکت انتخاب شدند را معرفی میکنیم.

Clarendon: این افکت یکی از افکت های کلاسیک اینستاگرام میباشد که علاوه بر صافی صورت، زیبایی محیط هم همراه خود دارد. این افکت کنتراست عکس را افزایش میدهد و نقاط روشن را روشن تر و نقاط تیره را تیره تر میکند و به عکس شما زیبایی میبخشد.

Dreamy Summer: افکت های تابستانی همیشه محبوب بوده است، از آنجا که بیشتر مردم در تابستان مسافرت میروند و عکس های زیبایی ثبت میکنند این افکت میتواند عکس های شمارا زیباتر کند و با روشن تر کردن محیط و روح بخشیدن به آن، عکس های تابستانی به یاد ماندنی را برای شما بسازد.

Filtro a venda: این افکت دخترانه میباشد که آرایشی ملایم برروی صورت قرار میدهد. این افکت مدت زیادی ترند اینستاگرام بوده و است و بسیاری از اینفلوئنسر ها از آن استفاده میکنند.

Old Kino: همیشه رنگ نارنجی و آبی گزینه مناسبی برای عکاسی بوده اند، اگر شما میخواهید افکت این دو رنگ را در تصویر خود مشاهده کنید تنها کافیست از افکت ذکر شده استفاده کنید تا تصویر جذاب تری را ثبت کنید.

Soft Skin: اگر قصد سلفی گرفتن دارید استفاده کردن از این افکت یکی از بهترین انتخاب ها میباشد، با این افکت میتوانید از شر جوش، خال و آکنه های صورت خود راحت شوید؛ این افکت بصورتی طراحی شده است که سوژه را از تصویر به خوبی جدا میکند و تصویر زمینه شما کمی مات میشود تا خودتان به چشم آیید.

Little mermaid: یکی دیگر از افکت های برتر سال 2024، افکت پری دریایی میباشد که جنبه فان و چالشی را برای شما به همراه دارد. این فیلتر برای بانوان ساخته شده است و معمولا برای عکاسی از دختر بچه ها میتواند گزینه ای مناسب باشد.

و بله این بود چندین افکت برتر سال 2024 در اینستاگرام، به طور کلی افکت های برتر اینستاگرام نشان دهنده روند پویای توسعه و نوآوری این شبکه اجتماعی محبوب است. هرروزه با ارائه ابزار های پیشرفته و خلاقانه تر اینستاگرام به کاربران خود این فرصت را میدهد تا تجربه بهتری را در این پلتفرم داشته باشند.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟
[کل: 0 میانگین: 0]