امروز با اموزش کپی کپشن اینستاگرام در خدمت همراهان همیشگی و عزیز ای ام پنل هستیم.

در دوران حاضر که شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از اصلی ترین محیط ها برای ارتباطات انسانی شناخته میشوند، اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی است که هرروزه در آن شاهد مطالب مختلف و متفاوتی هستیم که این مطالب میتوانند غمگین، شاد، لذت بخش و… باشند.

برخی افراد از کنار آن مطالب به سادگی میگذرند اما برخی دیگر به دنبال استفاده از آن مطالب هستند که در کپشن اینستاگرام، پروفایل، بایو و… قرار دارد. بیشترین و مهم ترین بخش، کپشن پست ها میباشد که مطالب و نکات هر پست معمولا در آن قرار دارد. در نتیجه عده زیادی از افراد به دنبال کپی کپشن اینستاگرام و نکاتی که در کپشن هر پست وجود دارد هستند.

متاسفانه در ورژن اصلی اینستاگرام نمیتوان هیچ کپشنی را کپی کرد؛ اما جای نگرانی نیست زیرا در این مطلب به چگونگی کپی کپشن اینستاگرام با روش های مختلف خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

همچنین شما میتوانید با خرید لایک اینستاگرام و خرید کامنت اینستاگرام به بهبود و بالا بردن امار پست های خود کمک کنید.

راه اول: با نسخه وب اینستاگرام

کپی کپشن اینستاگرام ای ام پنل

  • به نسخه وب اینستاگرام از طریق مرورگر خود وارد شوید.
  • با صفحه ای مواجه خواهید شد، برروی Log in کلیک کنید و نام کاربری و رمز خود را وارد کنید. (درصورتی که نمیخواهید با اکانت اصلی خود وارد نسخه وب اینستاگرام شوید میتوانید با انتخاب گزینه Sign up اکانتی را برای خود بسازید، اما جای نگرانی نیست زیرا نسخه وب اینستاگرام به اندازه نسخه اندروید و آیفون خود امن میباشد.)
  • پس از ورود به اکانت خود همانند اینستاگرام میتوانید به دنبال پست مورد نظر خود برای کپی کپشن و یا کامنت مورد نظر خود بگردید یا میتوانید با کپی لینک پست اینستاگرام موردنظر لینک پست را در مروگر خود وارد کنید تا پست موردنظر را مشاهده کنید.
  • پس از یافتن محتوای مورد نظرتان تنها کافیست برروی نوشته های کپشن نگه دارید و خواهید دید که میتوانید به آسانی متن مورد نظر را کلیک کنید.

 راه دوم: استفاده از گوگل فوتز (Google Photos)

گوگل فوتز یک سرویس ذخیره سازی و مدیریت عکس و ویدیو است که توسط گوگل ارائه میشود. این سرویس به کاربران امکان میدهد تا عکس ها و ویدیو های خود را در فضای ذخیره سازی ابری گوگل بارگزاری کنند؛ یکی دیگر از ویژگی های اصلی گوگل فوتو شامل تبدیل عکس به متن میباشد، بصورتی که این برنامه میتواند عکس شمارا اسکن و متن های داخل آن را به متن های قابل کپی تبدیل کند. در این پست میخواهیم به چگونگی کپی کپشن اینستاگرام با استفاده  از برنامه گوگل فوتز بپردازیم.

اموزش کپی کپشن اینستاگرام

  • برای انجام این روش ابتدا باید اسکرین شاتی از کپشن مورد نظر که میخواهید آن را کپی کنید داشته باشید و سپس Google Photos را از طریق گوگل پلی و یا سایت های معتبر دانلود کنید.
  • پس از دانلود و نصب گوگل فوتوز وارد آن شوید و همانند عکس دوم تمامی عکس های گالری خود را مشاهده خواهید کرد و کافیست برروی اسکرین شات مورد نظر خود کلیک کنید.
  • بعد از کلیک برروی آن چندین گزینه در قسمت منوی پایین برای شما ظاهر خواهد شد که تنها کافیست برروی Copy Text کلیک کنید.
  • بعد از کلیک برروی گزینه ذکر شده، خواهید دید که چگونه متن های در تصویر قابل کپی میشوند و شما میتوانید کپشن مورد نظر و دیگر محتوای صفحه را کپی کنید.

امیدواریم این دو روشی که برای شما عزیزان معرفی کردیم مفید واقع شود و نکته ای که باید گفت این است که علاوه بر این روش ها قطعا روش های دیگری نیز وجود دارند که میتوانند در زمینه های دیگر نیز مفید باشند اما ای ام پنل در این پست سعی کرده تا بهترین روش و آسان ترین روش کپی کپشن اینستاگرام را خدمت شما عزیزان ارائه کند.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟
[کل: 0 میانگین: 0]