اخرین بروزرسانی: 1403/03/25

1) در زمان ثبت سفارش پیج باید عمومی(public) باشد و پیج نباید در زمان ثبت خصوصی(private) باشد و در صورتی که در حین انجام سفارش وضعیت پیج به خصوصی یا پرایویت تغییر کند یا ایدی پیج عوض شود، سفارش به صورت خودکار توسط سرور متوقف خواهد شد و عواقب آن به عهده خود کاربر خواهد بود.

2) برای دریافت خدماتی مثل لایک یا ویو و… باید لینک پست رو وارد کنید و برای خدماتی مثل فالوور و ویو استوری و… باید ایدی خود را وارد کنید.

3) سایت ای ام پنل، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و ثبت هرگونه پیج سیاسی، قمار، زناشویی،غیراخلاقی و دیگر پیج های مخالف قوانین کشور ممنوع است.

4) ایدی پیج باید به صورت حروف کوچک انگلیسی باشد و در صورت اشتباه وارد کردن ایدی، سرور نمیتواند ایدی را بخواند و سفارش شما انجام نخواهد شد و هزینه به کیف پول شما برگشت خواهد خورد.(عواقب این مورد نیز برعهده کاربر خواهد بود)

5) هزینه کیف پول قابل برگشت نیست

6) بعضی اوقات به دلیل شلوغی سرور و اپدیت زیرساخت های اینستاگرام ممکن است سفارش شما کنسل یه نیمه تمام شود که در این زمان هزینه به صورت اتوماتیک به کیف پول شما برگشت خواهد خورد.

7) از چند سایت مختلف برای یک پیج یا یک پست سفارشی ثبت نکنید در این صورت باعث ایجاد تداخل در انجام سفارش خواهد شد و عواقب آن به عهده کاربر خواهد بود.

8) سفارشات به صورت خودکار توسط سرور انجام میشود و بعد ثبت و پرداخت،سفارش شما به صورت آنی به سرور منتقل خواهد شد و امکان لغو سفارش در اکثر اوقات وجود ندارد.

9) چند سفارش همزمان برای یک پست یا یک پیج نزنید و صبر داشته باشید تا سفارش قبلی شما کامل شود و سپس اقدام به سفارش بعدی کنید.

10) اگر سفارش شما با مشکلی مواجه شد یا سوالی راجع به آن داشتید با شناسه سفارش مربوطه در چت انلاین و تلگرام یا تیکت(پیشنهادی) پیگیری شود.

11) شما موظف به خواندن دقیق توضیحات هر سرویس هستید و در صورت سهل انگاری و نادیده گرفتن آن، مسئولیت سفارش به عهده شما خواهد بود.

12) دسته های ارزان مانند فالوور فوق ارزان اینستاگرام فاقد پشتیبانی و جبران ریزش هستند.

13)ریزش در هر سرویسی از سمت اینستاگرام بوده و ای ام پنل مسئولیتی در آن ندارد، ریزش تقریبی و میانگین سرویس ها در توضیحات ذکر شده ولی ممکن است بعضی اوقات ریزش بیشتر از درصد ذکر شده در توضیحات باشد که این مشکل سراسری و جهانیست(یعنی همه فروشنده ها و فالوور های خریداری شده در همه سایت ها در جهان دچار این ریزش خواهند شد) و ای ام پنل نقش و مسئولیتی در آن ندارد.

14) سرویس هایی که با 💧 مشخص شده اند احتمال ریزش بیش از حد میانگینی که در توضیحات گفته شده را دارد و اگر سرویس مورد نظر فاقد جبران ریزش باشد مسئولیت ثبت با شما خواهد بود.

با تشکر مدیریت ای ام پنل

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ای ام پنل می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

enemad-logo
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد