یوسی ارزان پابجی موبایل/ پابجی موبایل یک بازی عالی و پرطرفدار انلاین در سبک بتل رویال از استودیو بازیسازی Tencent Games است که برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. در این بازی شما حس یک نبرد واقعی را تجربه میکنید که در آن مهارت های بقا و زنده ماندن شما به چالش کشیده میشود.

این بازی هم اکنون یکی از بازی های محبوب نزد پلیراست و شمارا برای ساعت ها مشغول خود میکند. در زمان شروع بازی که از هواپیما به جزیره میپرید و تنها هدف شما در بازی زنده ماندن است. در اغلب اوقات هم برای رسیدن به این هدف باید سایر بازیکنان را از بازی حذف کنید همانطور که هرچیزی بهایی دارد که شما باید آن را بپردازید.

خرید یوسی ارزان پابجی

پس از فرود شما باید تجهیزات مورد نیاز خود مانند اسلحه فشنگ و… بردارید و خود را مجهز کنید و اماده نبرد باشید. این را به یاد داشته باشید که شما باید در هرموقع اماده نبرد و مبارزه باشید چه زمان اول بازی چه زمان اخر بازی. یا شاید همانطور که شما درحال جمع اوری تجهیزات خود هستید یک اسناپیر(تک تیرانداز) سر شمارا هدف قرار گرفته و هرلحظه ممکن است به شما شلیک کند!

شاید با خود بگویید من صلح طلبم ولی این بازی شمارا مجبور خواهد کرد که عقاید خود را کنار بگذارید و به مبارزه بپردازید زیرا ناحیه امن بازی(سیف زون) هر لحظه کوچکتر میشود و احتمالا روبرو شدنتان با سایر بازیکنان بیشتر میشود و درنهایت باهم روبرو خواهید شد.

در این بازی شما میتوانید اسکین و ست های محبوب خود را بخرید و لباس مخصوص به خود را داشته باشید. در این بازی واحد پول یوسی(UC) میباشد که شما با استفاده از آن قادر به خرید از بازی خواهید بود و با یک کلیک میتوانید ایتم موردنظر خود را بخرید.

خرید یوسی معتبر

اما یک مشکلی اینجاست…! اگر شما گیمر باشید میدانید که به دلیل تحریم ها امکان خرید در اکثر بازی ها برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست و به همین سادگیا نمیتوانید از بازی خرید کنید.

پس راه حل چیست؟

ای ام پنل اینجاست که شما بتوانید با استفاده از یک کارت بانکی و ورود به درگاه اکانت خود را شارژ کنید!!

بله درست خوانده اید شما میتوانید به آسانی و آن هم فقط با یک کارت بانکی خرید درون برنامه ای خود را انجام دهید!

دیگر نیازی نیست برای اکانت پی پال و… هزینه های گزاف و زیاد بپردازید، دیگر نیازی نیست استرس باطل شدن گیف کارت خود را داشته باشید، دیگر نیازی نیست استرس نوسانات دلار و افزایش قیمت برای خرید خود را داشته باشید.

چرا باید ای ام پنل را انتخاب کنیم؟

    • نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد) سایت ای ام پنل یکی از مطمعن ترین سایت های موجود در کشور برای خرید است زیرا دارای نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)است. سایتی دارای اینماد است که اطلاعات و هویت مدیران سایت در نهاد های مربوطه در کشور ثبت باشد پس ای ام پنل یک سایت شناخته شده و مورد تایید است و شما میتوانید با اطمینان از آن خرید کنید.
    • ارزان ترین یکی از شعار های ای ام پنل ارزان بودن آن است که نظرات کاربران مهر تاییدی بر آن است!
    • ثبت سریع سفارشات شارژ اکانت شما در اغلب اوقات فقط در 5 دقیقه انجام خواهد شد! بله درست خوانده اید…
    • امن بودن اکانت شما ای ام پنل برای ثبت سفارشات نیاز به جیمیل و پسورد ندارد و سفارشات فقط با اسم پروفایل و ایدی ثبت شده در کنار پروفایلتان انجام خواهد شد و درنتیجه اکانت شما کاملا امن خواهد بود.
    • پشتیبانی شبانه روزی(حتی روزای تعطیل) اکثر سایت ها و فروشگاه ها حتی بزرگ فقط در ساعات کاری پاسخگو شما خواهند بود و در روزای تعطیل نیز امکان پیگیری و ثبت سفارش شما وجود ندارد ولی در ای ام پنل شما میتوانید در هر زمان که خواستید سفارش خود را ثبت کنید و هر لحظه آن را در پنل کاربری خود پیگیری کنید و یا با پشتیبانان سایت در تماس باشید.
    • تنوع راه های ارتباطی ای ام پنل چندین راه را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است پس عملاکسی وجود ندارد که نتواند با ما ارتباط برقرار نکند از جمله تیکت که هرکاربر آن را در پنل کاربری مخصوص به خود دارد یا در شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و تلگرام.

ارسال سریع یوسی پابجی موبایل

هنوز هم منتظری و شک داری؟

یه بار خرید کن تا متوجه کیفیت کارمون بشی

!!جهت خرید یوسی ارزان به سایت ای ام پنل مراجعه کنید!!

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟
[کل: 0 میانگین: 0]