پیدا کردن ایدی و اسم اکانت در پابجی موبایل

پیدا کردن ایدی و اسم اکانت کار آسان و ساده ای است

برای انجام این کار کافیست وارد اکانت خود شوید و بر روی پروفایل کلیک کنید.

سپس تصویری همانند زیر برای شما بازخواهد شد که باید آن هارا در باکس های مربوطه در سایت نوشته و برای خرید اقدام کنید

پیدا کردن ایدی و اسم اکانت در پابجی موبایل

چرا باید ای ام پنل را انتخاب کنیم؟

    • نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد) سایت ای ام پنل یکی از مطمعن ترین سایت های موجود در کشور برای خرید است زیرا دارای نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)است. سایتی دارای اینماد است که اطلاعات و هویت مدیران سایت در نهاد های مربوطه در کشور ثبت باشد پس ای ام پنل یک سایت شناخته شده و مورد تایید است و شما میتوانید با اطمینان از آن خرید کنید.
    • ارزان ترین یکی از شعار های ای ام پنل ارزان بودن آن است که نظرات کاربران مهر تاییدی بر آن است!
    • ثبت سریع سفارشات شارژ اکانت شما در اغلب اوقات فقط در 5 دقیقه انجام خواهد شد! بله درست خوانده اید…
    • امن بودن اکانت شما ای ام پنل برای ثبت سفارشات نیاز به جیمیل و پسورد ندارد و سفارشات فقط با اسم پروفایل و ایدی ثبت شده در کنار پروفایلتان انجام خواهد شد و درنتیجه اکانت شما کاملا امن خواهد بود.
    • پشتیبانی شبانه روزی(حتی روزای تعطیل) اکثر سایت ها و فروشگاه ها حتی بزرگ فقط در ساعات کاری پاسخگو شما خواهند بود و در روزای تعطیل نیز امکان پیگیری و ثبت سفارش شما وجود ندارد ولی در ای ام پنل شما میتوانید در هر زمان که خواستید سفارش خود را ثبت کنید و هر لحظه آن را در پنل کاربری خود پیگیری کنید و یا با پشتیبانان سایت در تماس باشید.
    • تنوع راه های ارتباطی ای ام پنل چندین راه را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است پس عملاکسی وجود ندارد که نتواند با ما ارتباط برقرار نکند از جمله تیکت که هرکاربر آن را در پنل کاربری مخصوص به خود دارد یا در شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و تلگرام.

!!جهت خرید یوسی ارزان به سایت ای ام پنل مراجعه کنید!!

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟
[کل: 0 میانگین: 0]